Tuesday, July 25

Ban-Dung with da Ban-Cheongz


On da way to Bandung ...



Narcism in the middle of traffic jam



Om Epi sedang membanting tulang2nya untuk mencari sesuap nasi



A very tired buddy falling asleep in the car



Having lunch at Nasi Timbel Dago with a very "delicious" Es Teh Manis a.k.a Te'O'Ais



Ngaso after going through couples of outlets



At the Cherry Homes



Ciwalkz before going to Els


That's it for now... I'll leave the rest of the stories to other gilisampengs who are in the pictures ok?! Hohoho too bad for u guys who didnt join us... :P
posted by Yuyu  @  2:02:00 AM  | 

5 comments:

  • At July 27, 2006 11:32 AM, Blogger .::BurunK::. said…

    eits, gile...ada cewe baru di sana? siapa seeeeh Yu?

    btw, kenapa ada foto Epi di sana sendiri? ada gosip baru ya gua denger?

     
  • At July 27, 2006 11:55 AM, Blogger Yuyu said…

    hueueuehue itu ce gw kli lex, ms ga tau
    gosip apaan si epi? kok gw ga tau...
    wah parah lu lex uda mulai gosip2 terus, gw laporin hozmet lu baru tau rasa huahuahuhauhuahuhauhahuaha

     
  • At July 28, 2006 8:20 AM, Blogger .::BurunK::. said…

    aits..X..maafkan daku...ga tau gua jek, ga pernah liat soalnyaaa...tarik balik deh komen gua, hiahahah...

    yah,kan gua denger2 ajaaa...hiehehe...

     
  • At July 28, 2006 10:41 PM, Blogger C'Tephen said…

    Gila gue lancai banget kakaka...

     
  • At July 29, 2006 2:55 AM, Blogger Yuyu said…

    ga lah pen lu ...
    biarpun lu lancai lu tetep lengcai kok
    tenang aja huahuahuahuahuaha

     

Post a Comment

<< Home